| Sausio 8 d. Vilniaus Gailestingumo ðventovëje buvo iðkilmingai ðvenèiama Vieðpaties Apsireiðkimo – Trijø Karaliø iðkilmë. Atvykæ sveèiai ið Kauno – Naujosios Sandoros bendruomenë – pakvietë susirinkusius tikinèiuosius padëkos maldai, prisimenant Vieðpaties veikimà jø gyvenime. Jaunuoliai liudijo Dievo artumà, kurá jie patyrë ávairiø iðbandymø metu.
Iðkilmingas ðv. Miðias aukojæs kardinolas Audrys Juozas Baèkis savo homilijoje akcentavo, kad Vieðpaties Apsireiðkimas yra tikëjimo ðventë. Pasak ganytojo, gimæs Dievo Sûnus apreiðkia Dievo Gailestingumà þmogui, apreiðkia, kad Dievas yra meilë. Tikëjimo ðviesa sujaudina þmogø iki ðirdies gelmiø, kaip kalba pranaðas Izaijas pirmajame skaitinyje: „Širdis tau ið dþiaugsmo virpës ir ims plëstis“ (Iz 60, 5). Tai ðviesa, kuri mus kvieèia leistis á paslaptingà kelionæ nugalint visas kliûtis, abejones. Toji ðviesa pasirodo visoms tautoms, patraukia visus – ne tik þydus. Tikëjimas yra ta þvaigþdë, kuri nurodo kelià, veda á labai konkretø þemës kampelá – Betliejø. Tai þvaigþdë, kuri sukelia „begaliná dþiaugsmà“ (plg. Mt 2, 10), nes ji iðpildo giliausius þmogaus troðkimus, atskleidþia tikràjá mûsø paðaukimà – keliauti iki Dievo. Tikëjimas yra Dievo dovana. Jis neatleidþia mus nuo pareigos ieðkoti, leistis á sunkià kelionæ, kreiptis á þmones. Iðminèiai klausinëja karaliø, kunigus, Šv. Raðto þinovus ir gauna atsakymà: tai, kas paraðyta Šv. Raðte. Taèiau tai suprasti ir priimti nelengva. Reikia turëti atviras ðirdis, vidinæ laisvæ, kuri leidþia þmogui priimti Dievo Þodá. Nei Erodas, nei Raðto þinovai nepajëgûs tam. Ir mes, jei keliausime vien þemës keliais, niekad nenukeliausime á Dievo namus.
Homilijà kardinolas baigë kviesdamas dalytis ta ðviesa, kurià randame: „Taip teðvieèia ir jûsø ðviesa þmoniø akivaizdoje, kad jie matytø gerus Jûsø darbus ir ðlovintø jûsø Tëvà danguje“ (Mt 5, 6).
„Baþnyèios þinios“ katalikai.lt |